Regulamin Sklepu Internetowego: www.caratqueen.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego "Carat Queen". Sklep prowadzi Natalia Daduń, działająca jako jednoosobowa działalność gospodarcza pod nazwą prawną Carat Queen Natalia Daduń wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, pod adresem ul. Unitów Podlaskich 62, 08-107 Hołubla, NIP: 8212683999, REGON: 525001697, VAT: PL8212683999, zwanej dalej sprzedawcą.
- Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu Internetowego Carat Queen, adresu email info@caratqueen.pl, lub numeru telefonu +48 733 316 125.
- Niniejszy regulamin określa zasady zakupów w Sklepie Internetowym "Carat Queen" i jest ciągle dostępny w witrynie internetowej www.caratqueen.pl, tak aby można było go pozyskać, odtworzyć i utrwalić jego treść poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w dowolnym momencie.
§2 Definicje pojęć użytych w regulaminie
- Regulamin – niniejszy dokument
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu Cywilnego
- Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzystająca z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
- Konto – przypisana do danego Klienta część Sklepu Internetowego, która umożliwia Klientowi dokonywanie określonych działań w ramach Sklepu Internetowego
- Towar – artykuł prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów
- Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827)
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Zamówienie – deklaracja woli Klienta, bezpośrednio zmierzająca do zawarcia Umowy sprzedaży, określająca szczegółowo rodzaj i ilość Produktu
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
§3 Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego:www.caratqueen.pl
1. Aby skorzystać z usług Sklepu Online, system teleinformatyczny Klienta musi spełniać następujące minimalne wymagania techniczne:
- komputer lub urządzenie przenośne z dostępem do Internetu,
- możliwość dostępu do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa, takie jak Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
- aktywacja plików cookie oraz obsługa Javascript.
2. Wizyta w Sklepie Internetowym www.caratqueen.pl oznacza wszelkie działania, które prowadzą do zapoznania się przez Klienta z zawartością Sklepu.
3. Klient zobowiązany jest zwłaszcza do:
- unikania przekazywania treści zabronionych przez prawo (np. propagujących przemoc, naruszających dobra osobiste lub inne prawa osób trzecich),
- korzystania z Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez odpowiednie narzędzia i oprogramowanie,
- niewysyłania niezamówionej informacji handlowej (spam) ani umieszczania jej w Sklepie Internetowym,
- zachowywania się w Sklepie Internetowym tak, aby nie kolidować z komfortem innych klientów ani Sprzedawcy,
- ograniczania korzystania z treści zamieszczonych w Sklepie Internetowym wyłącznie do celów osobistych,
- przestrzegania przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowień Regulaminu oraz ogólnych zasad korzystania z Internetu.
§4 Usługi
- Sprzedawca umożliwia poprzez Sklep Internetowy korzystanie z bezpłatnych Usług, które są dostępne od poniedziałku do niedzieli, przez 24 godziny na dobę.
- Możliwość korzystania z Konta w Sklepie Internetowym zostaje udostępniona po zarejestrowaniu się. Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieokreślony i ulega rozwiązaniu po złożeniu przez Klienta wniosku o usunięcie Konta lub kliknięciu przycisku "Usuń Konto".
- Klient może otrzymywać od Sprzedawcy informacje handlowe w formie wiadomości wysyłanych na podany przez Klienta adres e-mail (Usługa Newsletter). Aby skorzystać z tej usługi, należy podać poprawny adres e-mail lub zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient może w każdej chwili wycofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie Usługi Newsletter jest zawierana na czas nieokreślony i ulega rozwiązaniu po złożeniu przez Klienta wniosku o usunięcie jego adresu e-mail z subskrypcji Newsletter lub po kliknięciu linku znajdującego się w treści wiadomości wysyłanej w ramach Usługi Newsletter.
- Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki będą zawsze podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie mogą być łączone, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca może rozwiązać umowę o świadczenie Usług po uprzednim wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem odpowiedniego terminu, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
§5 Umowa Sprzedaży
- Informacje na stronie internetowej Sklepu dotyczące Produktów, zwłaszcza ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, i legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Aby złożyć Zamówienie, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Składając Zamówienie za pośrednictwem formularza Zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta ta wiąże Klienta, gdy Sprzedawca przesyła potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji na adres e-mail podany przez Klienta. Moment otrzymania przez Klienta potwierdzenia stanowi zawarcie Umowy sprzedaży.
- Umowa sprzedaży jest zawierana w języku polskim i jest zgodna z Regulaminem.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w całości lub w części, Sklep zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Klientem w celu ustalenia dalszych kroków.
- Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu www.caratqueen.pl.
§6 Dostawa
1. Dostarczenie Produktów jest możliwe na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, jak i wszystkich krajach dostępnych z listy przy realizacji zamówienia, oraz odbywa się pod adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
2. Klient ma możliwość wyboru spośród następujących opcji dostawy zamówionych Produktów:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej;
- dostarczenie do Paczkomatu;
3. Na stronie internetowej Sklepu Sprzedawca informuje Klienta o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, oraz o wysokości opłat za dostawę Produktu.
4. Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych od daty potwierdzenia płatności.
5. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
6. Jeśli różne Produkty w Zamówieniu mają różne terminy realizacji, obowiązuje najdłuższy okres realizacji dla całego Zamówienia spośród przewidzianych.
§7 Ceny i Płatności
- Wszystkie ceny produktów ze Sklepu podane są w polskich złotych oraz są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT, cło oraz inne opłaty.
- Sklep Internetowy "Carat Queen" umożliwia dokonywanie płatności za zamówienia za pośrednictwem następujących metod:
a) płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia od Sprzedawcy oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu płatności elektronicznych o dokonaniu płatności przez Klienta, a wysyłka zostanie dokonana po skompletowaniu Zamówienia).
b) przelew bankowy na konto bankowe Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia od Sprzedawcy, a wysyłka zostanie dokonana po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); - Sprzedawca informuje Klienta na stronie internetowej Sklepu o terminie płatności za Zamówienie. Jeśli Klient nie dokona płatności w wyznaczonym terminie, po wcześniejszym bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu, Sprzedawca może odstąpić od Umowy zgodnie z art. 491 Kodeksu Cywilnego.
§8 Odstąpienie od umowy
1. Zgodnie z Ustawą
o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Zachowanie tego terminu wystarczy, jeśli oświadczenie zostanie wysłane przed jego upływem.
2. Klient może złożyć oświadczenie samodzielnie poprzez wysłanie emaila na adres: info@caratqueen.pl, podając:
- swoje imię i nazwisko
- zakupione produkty oraz ich cenę
- powód zwrotu
- numer zamówienia
- data odbioru zamówienia
- rachunek bankowy na który Klient chce otrzymać zwrot
3. Termin 14 dni liczony jest od dnia dostarczenia Towaru lub od zawarcia Umowy w przypadku świadczenia Usług.
4. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Sprzedawca prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia na adres poczty elektronicznej.
5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta nie przysługuje w przypadku:
- świadczenia usług, jeśli Sprzedawca wykonał je w pełni za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed ich wykonaniem, że utraci prawo do odstąpienia od Umowy;
- Umowy, której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- Umowy, w której przedmiotem jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- Umowy, dotyczącej Towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego otwarcie po dostarczeniu uniemożliwia jego zwrot ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- Umowy, w której Towar po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, staje się nierozłącznie połączony z innymi rzeczami;
- Umowy, w której Konsument wyraźnie zażądał, aby Sprzedawca dokonał pilnej naprawy lub konserwacji; jeśli Sprzedawca świadczy dodatkowe usługi, które nie były żądane przez Konsumenta, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi tylko w odniesieniu do tych dodatkowych usług lub Towarów;
6. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa uważana jest za nieważną. Wszystkie świadczenia stron muszą być zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do oceny charakteru, cech i funkcji Towaru. Zwrot należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: ul. Bajeczna 4 / 61, 31-566 Kraków. Przesyłka z paczkomatów nie będzie odbierana.
7. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy. Zwrot płatności odbywa się tym samym sposobem, który został użyty przez Konsumenta do zapłaty, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, aż otrzyma Towar z powrotem lub Konsument dostarczy dowód jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaoferował się odebrać Towar od Konsumenta.
8. Jeśli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy standardowy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez Konsumenta.
9. Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.
§9 Wymiana Towaru
- Sprzedawca zapewnia Klientowi możliwość wymiany Towaru w ciągu 14 dni od dnia jego dostarczenia. Żądanie wymiany można zgłosić na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: info@caratqueen.pl lub telefonicznie pod numer +48 733 316 125.
- Wymiana Towaru jest możliwa tylko na Towar dostępny aktualnie na stronie internetowej Sprzedawcy.
- Aby dokonać wymiany Towaru, Klient powinien podać w wiadomości e-mail przyczynę wymiany oraz wskazać, jaki Produkt chce otrzymać w zamian. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć i dołączyć do niej dowód zakupu. Towar należy odesłać do Sprzedawcy za pomocą przesyłki rejestrowanej. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: ul. Bajeczna 4 / 61, 31-566 Kraków. Przesyłka z paczkomatów nie będzie odbierana. Koszty zwrotu Towaru do Sklepu oraz wysyłki nowego Towaru do Klienta ponosi Klient.
- W przypadku braku dostępności Towaru, który miał być wymieniony, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Klient będzie miał możliwość wyboru innego Towaru lub odstąpienia od wymiany. W przypadku odstąpienia od wymiany Towar zostanie zwrócony Klientowi na jego koszt.
- W przypadku wymiany na Towar o niższej cenie, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został użyty przez Klienta przy zakupie Towaru.
- W przypadku wymiany na Towar o wyższej cenie, Sprzedawca dokona wymiany Towaru po zaksięgowaniu wpłaty różnicy cen. Aby przyspieszyć proces wymiany, Klient może dołączyć do przesyłki potwierdzenie wykonania przelewu.
- Towary podlegające wymianie muszą być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy wymiany, jeśli Towar jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania.
§10 Reklamacje z tytułu rękojmi
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi zakupiony Produkt bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: CARAT QUEEN Natalia Daduń, ul. Bajeczna 4 / 61, 31-566 Kraków, w formie pisemnej na adres email: info@caratqueen.pl, lub telefonicznie na numer +48 733 316 125
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3. w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient ma prawo do wymiany produktu na nowy lub do zwrotu kosztów zakupu.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
§11 Reklamacje dotyczące świadczenia usług online
- Konsument może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu oraz korzystania z Usług. Reklamacje można przesłać pisemnie na adres: CARAT QUEEN Natalia Daduń, ul. Bajeczna 4 / 61, 31-566 Kraków, w formie pisemnej na adres email: info@caratqueen.pl, lub telefonicznie na numer +48 733 316 125.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Konsument powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz opisać napotkany problem.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w tym terminie, Konsument zostanie poinformowany o planowanym czasie rozpatrzenia. Jeśli reklamacja zawiera braki, Sprzedawca wezwie Konsumenta do uzupełnienia informacji w ciągu 7 dni od otrzymania wezwania.
§12 Gwarancje
- Produkty mogą być objęte gwarancją udzielaną przez Sprzedawcę.
- Informacja o istnieniu, zakresie oraz okresie obowiązywania gwarancji dla produktów objętych nią jest zawsze prezentowana w opisie danego produktu na stronach internetowych Sklepu.
§13 Alternatywne metody rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient, będący Konsumentem, posiada różne możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń:
- Może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, który działa przy Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozwiązanie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
- Ma prawo zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, proponując wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.
- Może otrzymać bezpłatną pomoc w rozstrzygnięciu sporu między Klientem a Sprzedawcą poprzez skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub odpowiedniej organizacji społecznej, której statutowym zadaniem jest ochrona Konsumentów. Taką pomoc oferują m.in. Federacja Konsumentów oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady można uzyskać poprzez infolinię konsumencką Federacji Konsumentów pod numerem 800 007 707 lub drogą mailową kontaktując się ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich pod adresem porady@dlakonsumentow.pl.
- Istnieje możliwość złożenia skargi poprzez unijną platformę internetową ODR, dostępną pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§14 Ochrona prywatności
- Dane osobowe przekazywane przez Klientów są zbierane i przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z Polityką Prywatności, którą można znaleźć na stronie internetowej Sklepu.
§15 Postanowienia końcowe
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym prawa autorskie, własność intelektualną związane z jego nazwą, domeną internetową, stroną internetową Sklepu, a także formularzami i logotypami należą do Sprzedawcy. Korzystanie z nich jest dozwolone jedynie zgodnie z Regulaminem.
- Postanowienia dotyczące Konsumenta, odstąpienia od umowy i reklamacji stosuje się do osób fizycznych, które zawierają umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, ale nie mają one charakteru zawodowego wynikającego z wykonywanej działalności gospodarczej.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów między Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, podlega właściwym sądom zgodnie z postanowieniami Kodeksu postępowania cywilnego. Spory między Sprzedawcą a Klientem będącym Przedsiębiorcą są rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Każdy Klient zostanie poinformowany o wszelkich zmianach Regulaminu poprzez umieszczenie informacji na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian oraz termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto otrzymają dodatkowo powiadomienie o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Nowe zmiany w Regulaminie wejdą w życie nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia ich ogłoszenia. Jeśli Klient z Konto nie zaakceptuje nowej treści Regulaminu, ma obowiązek powiadomić o tym Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty powiadomienia o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji nowych warunków Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym czasie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z zawartej umowy podlegają sądowi właściwemu dla siedziby Sklepu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.05.2024